Так, за словами позивача, Лобода та її директор Нателла Крапівіна постійно порушували умови контракту, а саме таймінг. Про це повідомляє видання StarHit.
Читайте також: Меланія Трамп не стане зіркою Vogue: реакція Білого дому на несподівану заяву
У результаті цього організатори переплачували за оренду майданчиків та люксові авто. Також компанія, яка внесла співачку та її представників у "чорний список", скаржиться на образи і спроби зіпсувати імідж організатора гастролей.
Концерти були затримані на годину і більше, а коли ми говорили про те, що глядачі очікують виступ, чули тільки байдуже: "Нічого, почекають". Приблизний збиток – кілька десятків тисяч євро. Так як мирно врегулювати конфлікт не вийшло, адекватної реакції не було ні від юристів, ні від менеджменту, ми прийняли рішення звернутися до суду, щоб стягнути збитки,
йдеться в прес-службі холдингу Berin Iglesias Art.